Retur och reklamation
Ska du göra en retur eller reklamation? Nedan kan du välja om du vill använda vår retur- eller reklamationsportal.
Retur
Har du ångrat dig och vill använda din ångerrätt eller öppet köp?
I vår returportal loggar du in med ditt ordernummer och din e-post.
När du är inloggad kommer du till en steg-för-steg-guide där du har möjlighet att välja vad du vill returnera. Därefter får du en e-post med en returetikett.
Returfrakten kostar 60 kr och detta belopp dras av från återbetalningen.
Läs mer om villkoren för din retur i våra köpvillkor.
Reklamation
Har du haft otur och fått en produkt med en fel eller brist?
Självklart kommer vi att hitta en lösning på det. Du bör kontakta oss på info@polax.se och det är viktigt att följande information inkluderas så att vi noggrant kan bedöma ärendet:
- Ordernummer
- Beskrivning av reklamationen och vad felet är
- När du upptäcker felet och i vilket sammanhang
- Bifoga bildbevis på felet
När du har skickat in informationen kommer vi så snart som möjligt att kontakta dig med lösningar och eventuella ytterligare frågor.
Läs mer om villkoren för din reklamation i våra köpvillkor.